محمدرضا محمدی 245 اثر در بروز گرافیک دارد.

محمدرضا محمدی
محمدرضا محمدی مشاهده محصولات

تمامی حقوق برای "بروز گرافیک" محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. مطالعه قوانین سایت

طرح لایه باز ماگ سالگرد ازداواج

طرح لایه باز ماگ سالگرد ازداواج

 ماگ سالگرد ازداواج

همان طور که در تصویر پیش نمایش مشاهده می کنید طرح ماگ سالگرد ازدواج کاملا لایه باز در ابعاد مناسب برای چاپ ماگ (رو لیوانی) می باشد.

در طرح لایه باز ماگ سالگرد ازدواج از رنگ قرمز به عنوان پس زمینه و از گردش نور درون طرح ، جلوه های و افکت های جذاب، وکتور عروس و داماد استفاده شده است.این طرح علاوه بر این که به عنوان ماگ قابل استفاده است کاربران و طراح می توانند این طرح را برای مشتریان خود به عنوان پس زمینه جشن سالگرد ازدواج استفاده نمایند.

 

طرح ماگ روبرو از ابعاد ۲۰ سانتیمتر در ۹ سانتیمتر، dpi: 300  با مد رنگ CMYK که مخصوص چاپ است استفاده شده است. کاربران و طراحان جهت ویرایش و همچنین تغییرات مد نظر خود از برنامه فتوشاپ جهت مشاهده فایل و موارد شرح داده شده استفاده نمایند.

 

بنر سالگرد ازدواج, طرح لایه باز ماگ سالگرد ازدواج, ماگ سالروز زن و شوهر شدن, دانلود طرج جدید ماگ سالروز ازدواج, دانلود طرح لایه باز ماگ تبلیغاتی سالروز ازدواج, متن سالگرد ازدواج, وکتور داماد , وکتور عروس, طرح قرمز سالگرد ازدواج, طرح لایه باز ماگ سالگرد ازداواج,ماگ سالگرد ازدواج

دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0 امتیاز کلی : 0.0 توصیه خرید : 0 نفر
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح لایه باز ماگ سالگرد ازداواج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

طرح لایه باز ماگ سالگرد ازداواج