مژگان حرمت طلب 2 اثر در بروز گرافیک دارد.

مژگان حرمت طلب
مژگان حرمت طلب مشاهده محصولات

تمامی حقوق برای "بروز گرافیک" محفوظ است. خریدار محترم شما فقط اجازه چاپ طرح فوق را دارید. هرگونه انتشار، بازنشر، فروش و یا هدیه فایل به دیگران غیرقانونی و غیرشرعی بوده و بصورت قانونی پیگیری می گردد. مطالعه قوانین سایت

طرح اوقات شرعی ماه رمضان

طرح اوقات شرعی ماه رمضان

طرح اوقات شرعی ماه رمضان

همان طور که در تصویر پیش نمایش مشاهده می کنید طرح اوقات شرعی ماه رمضان به افق تمامی استان ها به صورت یک رو در ابعاد مناسب برای چاپ بر رنی کاغذ تحریر و گلاسه ؛ در طرح اوقات شرعی ماه رمضان از رنگ های آبی، زرد ، بفش ،  وکتور و تصویر استوک ، آیکون های آدرس،تلفن ثابت و تلفن همراه استفاده شده است که کاربران و طراحان برای ویرایش و تغییرات مد نظر خود میتوانند با استفاده از برنامه فتوشاپ تغییرات را بسته به سلیقه خود اعمال کنند.

توجه!! شما میتوانید طرح اوقات شرعی را با طرح های دیگر ترکیب کرده و برای مشاغل گوناگون استفاده نمایید و همچنین میتوانید با تماس با پشتبانی تلگرامی ما و پس از پرداخت هزینه اعلام شده؛ طرح مد نظر خود را به شغل مورد نظرتان تغییر دهید.

جهت سهولت در دسترسی به طرح های لایه باز که روزانه در سایت بروز گرافیک قرار داده میشوند و همچنین طرح های رایگان هفتگی ، میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما در این پیام ‌رسان نیز ما را دنبال کنید.

طرح اوقات شرعی رمضان سال ۱۳۹۸, دانلود طرح لایه باز اوقات شرعی ماه مبارک مضان, طرح لایه باز اوقات شرعی ماه رمضان برای لوازم خانگی, طرح لوازم خانگی, طرح اوقات شرعی, طرح لوازم خانگی اوقات شرعی به افق تمامی استان ها, طرح اوقات شرعی ماه رمضان لوازم خانگی,دانلود طرح اوقات شرعی ماه رمضان برای فروشگاه لوازم خانگی, اوقات شرعی ماه رمضان به افق تهران, طرح اقات شرعی رمضان کریم به افق اصفهان, دانلود طرح اوقات شرعی ماه رمضان برای مراکز استان ها

دیدگاه های کاربران
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0 امتیاز کلی : 0.0 توصیه خرید : 0 نفر
بر اساس 0 خرید
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح اوقات شرعی ماه رمضان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

طرح اوقات شرعی ماه رمضانطرح اوقات شرعی ماه رمضان